Monday 6 November 2017

T101 Kurv Trading Forex Fabrikken


T101 Basket Trading System. Dette er et forex system som publiseres av handelsmann 101 juli. Alle jeg gjest kjenner abaout dette flotte systemet som kan lage minst 1000 pips i uken, min første kunnskap om dette systemet er fra Forex fabrikken fra denne bloggen jeg vil dele om dette systemet. Varsel Denne metoden kan høres enkelt, men dette er ikke for NEWBIES Bruk av dette systemet uten grunnleggende handelskunnskap vil definitivt slå kontoen din. Du må ha minst en 1 års handelserfaring for å forstå teorien om denne metoden. Det er andre system som passer for nybegynnere Dette er ikke de ONE Stop innleggene i tråden jeg vil ikke svare på dem. Jeg har spilt denne metoden i ca 3 måneder nå, og retur er ganske bra. Dette er en veldig enkel metode, og den er helt basert på pris handling, indikator fri handel og det er gjort manuelt. Først må du åpne en demo konto og sørge for at megleren du velger har ff parene må ha i sin plattform.1 GBPUSD 2 EURGBP 3 GBPCHF 4 C HFJPY 5 AUDJPY 6 EURJPY 7 USDCHF.8 CADJPY 9 AUDUSD 10 USDJPY 11 EURUSD 12 EURCHF 13 GBPJPY 14 USDCAD. De øverste syv parene er satt 1 og bunnen er satt 2 Disse parene hekker hverandre. Frisk start denne metoden helt fra begynnelsen. av uken, vil dette gi deg et godt kikk på parene som uker går på Sett 1 handler dem KORT og sett 2 handler dem LONG No SL og no TP Så mye som mulig, løp et skript vedlagt for å opprettholde riktig timing i åpningen dem Klikk to ganger fortjenestekolonnen på terminalen din for å få de positive fortjenesteparene til å holde seg øverst og negativene blir bunnen eller omvendt. I utgangspunktet er rekkefølgen til parene et rot, la det løpe for en dag eller to og du vil legge merke til at parene vil begynne å lage en ordentlig rekkefølge Alle kjøperne vil bli bunnen og alle selgerne vil okkupere toppen eller omvendt. Det er som å sette for å ruste det skitne flaskevannet, og det vil begynne å slå seg ned etter en viss periode og all smuss til bunn og klarere vann på toppen. Om en dag eller to, kjøper alle om negativer vil ligge under og selger hvis positive vil være øverst. Nå er indikasjonen på at du bør se, ideelt sett, de nederste 7 sporene skal opptas av negativene, den første par i det negative som krysser grensen av positive og negative er parene vi er bekymret Hvis en av de negative hoppene til spor 8 teller fra bunnen, er det også en tilsvarende positiv som vil hoppe til spor 7 Dette er signalet Vi vil handle de to parene som hopper ut av grensen. Du burde ha en annen konto der du reell handel vil bli henrettet. Du vil handle de to parene som hopper ut. Hvis paret som hopper opp, er Long, handler de to sammenbruddsparene LONG eller omvendt jeg også handle de neste to parene som hopper over grensen. Jeg begrenser meg til bare 4 par som blir handlet på en gang. Profitten er opp til deg, det jeg gjør er når paret i handel trekker seg tilbake 2 spor, så lukker jeg det. Husk å ikke røre din demo konto som denne wi Jeg vil tjene som indikator og holde den i gang hele tiden og bare sjekke den en gang i gang for noen jumperpar og så handle dem. Siste notater De ovennevnte parene du ser er for originalparingene. Bruken av denne sammenkoblingen ble utgått og erstattet av Universalparingene der alle fremtidige indikatorer ble laget for å passe Nedenfor er Universal Pairings. Sell par 1 AUDUSD 2 NZDJPY 3 GBPCHF 4 EURUSD 5 EURCHF 6 CHFJPY 7 USDJPY. Buy par 1 USDCHF 2 EURGBP 3 NZDUSD 4 GBPUSD 5 EURJPY 6 AUDJPY 7 GBPJPY. Jeg håper jeg forklarer det bra Good Luck trading. Basket Trading System T101 system. I har ingen tvil om hva du sier jeg takker for at du deler dette systemet som det virker nytt og interessant. Selv om jeg ikke kan forstå hvorfor du vil gjenta det samme eksponering når du vet godt utfallet. Så hva gjør du med alle pippene du lager Eventuelle ferieplaner. De fleste vil ønske å vite det kjedelige systemet ditt. Men jeg er merkelig, det er interessant å kjenne systemet, men det er langt mer interessant å figurere e ut hva slags person er bak systemet Så du må ha gjort din million nå med resultatene du har, hvordan føles det? Var å tjene penger for lett som du følte deg nødt til å gi tilbake ved å gi systemet til offentligheten. PipScorer Hello , Kan jeg se at det ikke er mye entusiasme her enn i det andre forumet. Vurderer at dette forumet er mindre aktivt generelt, og jeg antar også at mange forhandlere rører begge forumene, slik at de er klar over din metode allerede. Da er det klart mindre folk går inn i tråden, men hvis det ikke er noen mengde, kan det være kvalitet. Pipscorer, fornyer du indikatorkontoen din hver uke, eller du lar det være helt i all tid. Hva tid går du inn i handelen, og kan du snakke om prosedyren som om du er trading live Jeg tror dette vil hjelpe oss å forstå mer om hvordan du kommer inn og komme deg ut Takk. Pipscorer, fornyer du indikatorkontoen din hver uke, eller du lar det være helt i all tid. Hvilken tid går du inn i handelen og kan du snakke om det prosedyren kostbar som om du handler live Jeg tror dette vil hjelpe oss å forstå mer om hvordan du kommer inn og komme deg ut Takk. Beklager for for dobbeltpostering. Det var på grunn av dårlig tilkobling. Jeg kan ikke åpne denne filen fra FF, har noen en fungerende kopi som de kan dele her. Takk på forhånd. Hal108 Jeg kan ikke åpne denne filen fra FF, har noen en fungerende kopi som de kan dele her Takk på forhånd. PDF er skadet.108 Takk for at du deler din metode. Til slutt vil jeg vite kort. Når og hvordan jeg må ta stillinger og lukke stillinger etter din metode. Jeg leser din FF s forum. Jeg forstod at metoden din kunne bli distribuert i to store Entry rules. Entry og nær punkter i metoden din er oppsummert som følger. Og jeg legger ned med mine 4 spørsmål Q1-Q4 Kan du hjelpe meg å svare. Hvis jeg er feil, ser jeg til deg for veiledning. Jeg kan sikkert se din interesse for denne metoden, du bruker tiden din til å gjøre alle presentasjonskartet gjør meg inspirert til å gi deg veiledningen du trenger. Til 3 av spørsmålene angående SL Ja, jeg har i form av EA og det kalles konto eller profittbeskyttelse Den ene er for miniaccount og den andre er for stdkontoen idont, vet hvilken nå EA kan lastes ned her Forex Factory - Vis ett enkelt innlegg - Enkel handelsmetode med trader101 Når det gjelder guidelinjer av den EA, går du i samme tråd til Post 488 Page 33 og Post 239 side 16 Stopptapet som brukes her er ikke det normale pipestoppet som du ser, det er i form som 56 eller 560. Hvordan kom jeg til denne konklusjonen, ta 14 par på 40 pipsx 1 00 gjør 560 på det samme EA jeg har fortjeneste etterspørselsmetode Dette er også den første EA du ser å ha et fortjeneste stopper ikke pip stoppe Teknikken som brukes er det beveger deg profitt låsing som du akkumulerer mer profitt. Du lurer meg om hoppe parene som jeg normalt handel i løpet av perioden Trading bare et par par og dermed få litt fortjeneste mens du venter på budoppsettet Om morgenen åpner NY når de fleste grunnleggende er utgivelse, jeg handler kurven som er 14 par rett det enten kjøper vi alt eller selg al Jeg som nyhetene kommer ut sin etiher pro USd eller anti USD, pro USD vi selger på 14, anti USD vi kjøper alle valutaer Teknikken for handel 14 par straight er brukt under trendmarkedet og det er her hvor gjør du en mange pips Hvis du vet hvordan du handler denne tehniken, kan jeg kanskje svare på dine spørsmål, men gjerne lese mer informasjon om den tråden over den andre siden, og du vil legge merke til at hverdagshandlere har avdekket noe som vi ikke har sett før Dette er som jeg fant en stor hule av rikdom og var i stand til å utforske den allerede i 2 år, nå gir jeg deg en skisse for å oppdage noe også Innovat som jeg alltid sier. Jeg har ingen tvil om hva du sier jeg takker for dele dette systemet som det virker nytt og interessant Selv om jeg ikke kan forstå hvorfor du vil gjenta den samme eksponeringen når du vet det godt, så er resultatet. Så hva gjør du med alle pippene du lager Eventuelle ferieplaner. De fleste vil ønske å kjenner nitty gritty av systemet ditt Men Jeg er merkelig, det er interessant å kjenne systemet, men det er langt mer interessant å finne ut hva slags person som er bak systemet. Så du må ha gjort millionen din nå, med resultatene du har, hvordan føles det? Var å tjene penger også? lett som du følte meg forpliktet til å gi tilbake ved å gi systemet til offentligheten. Som du er, er jeg også rar, jeg vil bare dele det, fordi jeg liker å høre historier om lykke og mye takk, det gjør alltid min dag Making penger er ikke lett, la meg minne deg om det er hardt arbeid og engasjement som gjør det enkelt. Ingen ferieplaner ennå kom bare fra Hawaii i forrige måned. Bare å bli husket som den personen som oppdaget Basket Trading System. Hal108, jeg kan ikke åpne denne filen fra FF, har noen en fungerende kopi som de kan dele her på forhånd. Denne kopien er av noen andre som prøver å sette inn ordene hennes forståelse av systemet. Du PM meg og jeg vil sende deg reglene, ikke det kopi, min egen personlige kopi. Basket Trading System T 101.Request å klargjøre IA riktig setting. Hi der leser mange ganger på denne kurv metoden, fikk litt hjelp til å avklare mitt problem du ser, som det du hadde nevnt for IA, må klikke på fortjenesten kolonnen to ganger slik som å gjøre det stigende overskudd på toppen mest tapt med henvisning til noen av ditt vedlagte bilde, det sikkert ikke viser som vennligst referer 18 innlegget ditt på Forex fabrikkforum Jeg kan bare se på det bildet fortjenesten kolonnen var ikke i hjelp for dette, takk. Meste meglere har følgende Pairs.1 GBPUSD 8 CADJPY.2 EURGBP 9 AUDUSD.3 GBPCHF 10 USDJPY.4 CHFJPY 11 EURUSD.5 AUDJPY 12 EURCHF.6 EURJPY 13 GBPJPY.7 USDCHF 14 USDCAD. Hvis du bruker IBFX-plattformen nedenfor er parene dine til Hedge.1 GBPUSD 8 EURUSD.2 EURGBP 9 USDJPY.3 GBPJPY 10 AUDUSD.4 USDCHF 11 NZDJPY.5 NZDUSD 12 GBPCHF.6 AUDJPY 13 CHFJPY.7 EURJPY 14 EURCHF. De første syv parene er satt 1 og den andre er satt 2 Disse parene hekker hverandre Frisk start denne metoden i begynnelsen av uken, dette vil gi du ser godt på parene som uker fortsetter Sett 1 handler dem KORT og sett 2 handler dem LONG No SL og no TP Så mye som mulig, løp et skript vedlagt for å opprettholde riktig timing ved å åpne dem. Klikk to ganger på profittkolonnen av terminalen din for å få de positive fortjenesteparene å holde seg øverst og negativene forblir nederst eller omvendt. I utgangspunktet er rekkefølgen til parene et rot, la det løpe for en dag eller to, og du vil legge merke til at parene vil starte å gjøre en ordentlig ordre Alle kjøpene vil bli bunnen og alle selger vil okkupere toppen eller omvendt. Det er som å sette for å riste det skitne flaskevannet, og det vil begynne å slå seg ned etter en viss periode og all smuss til bunnen og det klarere vannet på toppen. Jeg ønsker å ta i dag spesielt for å takke for at du deler systemet ditt Og jeg glemte å takke deg tidligere for å svare på spørsmålet mitt om håndtering av drawdown, med drawdown forklart. Jeg kan se hvorfor denne metoden fungerer fordi du er tester vannet og du trenger bare 1 gang til å være riktig for deg å tjene god fortjeneste. Kinda som en god belønning for risikofaktor. Jeg vil ta denne helgen for å lese og studere så mye jeg kan mellom å spise leftovers. Jeg er rask lærer, så jeg håper å plukke den opp ganske raskt. Forresten, jeg skal på vei til Kauai for juleferie i år hehe, jeg vet at du ønsket å gå til et sted varmt. Jeg vil være mer enn glad for å møte deg, introdusere deg til min familie , og vi kan snakke om handel over øl. Livet er mer enn bare å tjene penger. Ta litt tid på å dekomprimere. Slå meg opp på PM hvis du kan gjøre det. OK, jeg tror jeg fikk den generelle ideen om metoden. Kjøp eller selg 14 par på samme tid. Det er allerede massevis av indikatorer tilgjengelig for denne metoden. Tiden for meg å gå på skjell og plyndring, forenkle det og begynne å lage Arrrgh. Julius, jeg vil advare deg om å legge ut handelserklæringer Offentlig Du vil kanskje revurdere det fordi det er mange skruppelløse mennesker o N nettet som kan gjøre noen utrolige ting med informasjon som det. Bare en vennlig advarsel. De fleste fagfolk legger bare inn en PL-spotter, ingen handelsdetaljer. Takk igjen for systemet. Kenny Rogers Julius, jeg vil advare deg om å legge ut handelserklæringer i offentligheten. Du kanskje ønsker å revurdere det fordi det er mange skruppelløse folk på nettet som kan gjøre noen utrolige ting med informasjon som det. Bare en vennlig advarsel Takk igjen for systemet. Takk for advarselen Ansatt Ingen flere resultater innlegg, vet vi at dette er systemet trenger ingen ytterligere overbevisning. WHAT, og vi ser aldri om du gjenopprettholder din -50 ELLER burde jeg si blåst acc. Eller kanskje i forrige uke var verre, ingen statment heller. Virkelig vil jeg tro at Folket her er smart nok å ikke falle for din REALLY dårlig markedsføringshøyde Bare vær sikker på alle problemer og gi salgssiden din adresse. PipScorer Takk for advarselen Ansatt Ingen flere resultater innlegg, vi vet at dette er systemet, ikke lenger overbevisende krevde Julius. moklopas hvis du blåste kontoen din eller kan ikke tjene penger med dette systemet, det er ditt eget problem, ikke Julius, jeg har blåst to kontoer allerede, men det sier bare at jeg ikke fikk poenget. spirit-up Hei Julius og alle . For positiv bias - handel retningen av de øverste parene. For negativ forspenning - handler retningen til bunnen parene. Men jeg forvirrer litt med signalet i nederste rad av orestindikator. Total selger totalt kjøper Kort strong. total selger totalt kjøper totalt selger totalt kjøper 0 Kort weak. total kjøper totalt selger lang strong. total kjøper totalt selger totalt selger totalt kjøper 0 lenge weak. lets sier nå, selger par på topp, kjøper par på bottom. then totalt selger 100 totalt kjøper -200, totalt begge 100 -200 -100.so fra ovennevnte sitat bør vi handle retningen av bunnen paret derfor vi kjøper. Men fra oresten, vil denne tilstanden vise oss Kort sterk. Konfuse med denne motsetningen. Beside er det mulig that. total selger totalt kjøper totalt selger totalt kjøper total se lls total selger totalt kjøper.

No comments:

Post a Comment