Sunday 12 November 2017

Forex Tester Freeware


Forex Tester er et rett og effektivt stykke programvare som har som hovedformål å simulere Forex trading sessioner på en nøyaktig måte. Det hjelper deg å forbedre dine ferdigheter og teste ut nye strategier uten problemer. Spesielt utviklet for nybegynnere, hjelper applikasjonen deg med å oppnå handelsevner uten å risikere dine virkelige penger, samt teste en ny strategi. Sammenlignet med andre produkter av sin art, gjør Forex Tester deg muligheten til å laste opp, se og vurdere historiske data på et gitt tidspunkt, så ingen av de utførte handlingene er ikke i sanntid. Programmet sport et intuitivt grensesnitt der du enkelt kan se noen forhåndsdefinerte diagrammer. I tillegg kan du få tilgang til Fil-menyen og legge til et nytt utvalgsdiagram, samt omtale alle tilgjengelige indikatorer. Høyreklikkmenyen lar deg legge til en ny indikator i det valgte diagrammet, for eksempel lsquoLinear regression channelrsquo, lsquoMoving averagersquo, lsquoPrice channelrsquo, lsquoPrice Daily Rangersquo, lsquoFATLrsquo og lsquoAverage Directional Movement Index (ADX) rsquo, for å nevne noen, sett inn tidsrammer i henhold til dine behov, vis periode separatorer og konto historie, samt endre diagraminnstillingene. Hvis du vil se markedsinformasjon, zoome inn eller ut den nåværende grafen eller bare lagre mal, du kan navigere til Vis-menyen. Sett inn-menyen kan du legge til en ny vertikal eller horisontal linje, sette inn nye figurer og Fibonacci-verktøy, samt legge til nye bølgesymboler. Derfor bruker du en Forex-simulator, kan du få en ubegrenset treningsøkt, bare fordi du kan stoppe og spole tilbake en hvilken som helst strategi slik du vil. Tatt i betraktning alle de ovennevnte, viser Forex Tester å være en stabil og pålitelig løsning verdt å ha når du trenger å forbedre dine handelsferdigheter, overvåke, teste og lage nye Forex-strategier, og sørg for at du lærer alle nødvendige skritt. SYSTEMKRAV Minst 91,1 MB ledig diskplass. BEGRENSNINGER I DEN UREGISTERTE VERSJONEN Følgende funksjoner er deaktivert: Lagre prosjektstemper Pause testing og fortsett senere Rett feil i manuell testing: Gå tilbake i tid og avbryt eller gjenopprett en lukket handel Kontroller testhastigheten Test forskjellige (sett av) strategier på samme tid periode med optimaliserte parametere Den uregistrerte versjonen tillater ikke mer enn 1 times test og støtter kun 1 times historisk data. Nytt i Forex Tester 2.8.5: Timeframes synlighet for grafen. verktøy, fjerning av helger fra data, nye API-forbedringer, feilrettinger Les hele changelog10 enkle manuelle strategier for å starte 11-trinns plan for hvordan du får mest mulig ut av ryggingstest Risikobalanse Pengestyringstabell Hvordan velge meglerguide Alle andre funksjoner er de samme som i fullversjonen. For å fjerne begrensninger bør du kjøpe programvare og motta en registreringsnøkkel fra oss. Lisensen er tilgjengelig for 299. Forex Tester 3 har blitt utgitt Forex Tester har fått enda flere funksjoner og er konfigurert enda lettere Informasjon om de viktigste funksjonene til Forex Tester 2 som også vil være i Forex Tester 3: forextesterfeatures Hvis du allerede bruker Forex Tester 2, så kan du laste ned veiledningen om hvordan du flytter prosjektene dine, maler og data her. Ja, virkelig forex tester hjelper, sparer tid og gir deg muligheten til å lære raskt og se på teknikker og teorier som eksisterer på Internett. Du kan jobbe dem ut under visse omstendigheter, og når det ser ut til at du har funnet somebodys hellige gral og å være på et høyt følelsesmessig nivå, sjekker du alt veldig fort på Tester (ikke venter på måneder for å miste innskuddet ditt, men for å finne ut om strategien om en time eller to) og forstå hvem som hadde rett. Og programmet viser at det er mulig å tjene penger på Forex. Tusen takk for programmet ditt, jeg er glad for at jeg har kjøpt den. Les mer. Et MUST-ha verktøy. Som en prisavlesingsentusiast har Forex Tester utrolig hjelp til å kutte ned på min lærekurve. Jeg har ikke funnet noe annet program som faktisk kan gjøre hva denne gjør - og tro meg, jeg har sett. Enkel å installere og bruke. Dessuten er kundesupporten deres den beste. Dette er et flott program, og går langt for å teste systemer uten å vente på uker for å se resultatene. Eventuelle planer for å bygge en som tillater Eminis og Futures kontrakter Jeg vil være først i kø for å kjøpe en god dag. Forex Tester tillot meg å fortsette i min handel og ga meg muligheten til å forstå flere globale prinsipper for pris handling dette programmet er for de som har unikt bestemt å finne ut hva trading virkelig er, jeg vil glede meg til å bruke den som en tester for en robot, men selv de tingene jeg forstår ved hjelp av dette programmet, kan nesten ikke overvurderes. Takk skal du ha. Hei Takk for Forex Tester-programmet. Jeg har ikke angret på å kjøpe det selv for et øyeblikk. Det hjelper meg med å utvikle handelsstrategier. Med Forex Tester er det mye raskere å lære handel. Jeg har brukt dette hver dag til å trene i omtrent en måned nå, og dette verktøyet har vært det beste jeg har kjøpt i min FX Trading karriere. Det tok litt tid å få kartene satt opp med maler, spesielt for strategien min, men dens vel verdt innsatsen. Du hører sikkert dette hele tiden, men jeg ønsker ærlig at dette var den første jeg kjøpte, da det ville ha gjort en enorm forskjell for meg på veien. Et utmerkede program som gjør meg mytisk til pris handling. Elsker det. Takk for at du ga oss så stor hjelp til oss handelsfolk som trenger å lære seg raskere. Jeg bruker det som sko hver dag, for det meste av dagen. Jeg bruker det til å slappe av noen ganger. Å finne høyere sannsynlighetssettinger hjelper hele tiden så mye. Takk igjen. Forex Tester har hjulpet meg mye til å forbedre resultatene av min handel. Jeg ble mer trygg på valg og testing av handelsstrategier. Jeg fikk også en utmerket mulighet til å sjekke de nye handelsideene raskt og kvalitativt. Den 16. april kjøpte jeg endelig Forex Tester-programmet etter en lang periode med å tenke på det. Nå, 4 måneder senere, har jeg opprettet min egen handelsstrategi ved hjelp av dette programmet, noe som gir meg en ikke-dårlig inntekt på Forex-markedet. Jeg prøver kontinuerlig nye strategier som blir bedre mens du tester. Takk til alle utviklere av dette fantastiske programmet. Forex Tester er absolutt det beste programmet for å trene somebodys manuelle strategi. Etter en lang periode med å jobbe med Forex Tester, fikk jeg muligheten til å prognose bevegelsene på et ekte diagram. Også, Forex Tester hjalp meg til å avvise en god del håpløse strategier og å forbedre mine arbeidende seg. Jeg må si at dette er et flott verktøy. Selv om jeg bare har vært demoing prøveversjonen Im glad jeg fant den. Så langt har jeg ikke funnet noe lignende som ikke krever høye månedlige avgifter bare for å komme inn i døren og prøve, eller var så altfor komplisert at du føler at du må være programmerer bare for å ta ditt første skritt. Dette tillater noen, smertefritt , å trene og teste ut teorier og strategier uten å være kjedet hele natten til London-sesjonen eller så sliten og slå opp etterpå at New York-økten føles som ni runder med en bokser som puster i ansiktet ditt. Les mer. Det har vært lang tid siden 2008, at jeg har vært på Forex. Jeg startet flere ganger og flere ganger forlot det lenge, ganske enkelt fordi resultatene mine etterlot seg mye å være ønsket - fortjeneste tapet spredte seg rundt nullmerket. Jeg kjøpte Forex Tester høsten 2013. Jeg begynte å bruke den og å bygge min handelsstrategi. Programmet gjør det mulig for en å se resultatene av ideene sine veldig raskt, og utdanningsprosessen går mye raskere og den sjette sansen akkumuleres som ikke kan mottas ved hjelp av noen bok eller teoretisk studie. Systemet mitt ble endelig bygget i slutten av 2013 og siden den gang handler jeg lønnsomt og stabilt. Jeg anser dette programmet som en av de mest fordelaktige investeringene i min utdanning. . Les mer. En lisens gir deg mulighet til å jobbe med Forex Tester på en datamaskin. Hvis du vil installere den på to eller flere datamaskiner, må du bestille to eller flere lisenser i henhold til antall datamaskiner. Du kan flytte programvaren til en ny datamaskin uten ekstra kostnad, i tilfelle hvis en gammel krasjet eller du kjøpte en ny datamaskin. Bare gi oss beskjed, og vi vil utstede en ny registreringsnøkkel gratis og blokkere en gammel. Du finner den fullstendige Forex Tester End User License Agreement (EULA) - teksten her. Slik installerer du Forex Tester 3 Du kan lese detaljerte instruksjoner om hvordan du installerer Forex Tester her. I tilfelle hvis du ikke er fornøyd med Forex Tester-programvaren (som er nesten umulig), er det enkelt å avinstallere det i Start-menyen. Alle programmer rarr Forex Tester rarr Avinstaller Forex Tester. Teamet til Forex Tester Software, Inc. er en gruppe handelsfolk, kompetente programmerere og høflige supportrepresentanter. Vi bestemte oss for å dele vår handelserfaring og presentere den i en forståelig form for din fordel. Vårt firma har hatt den ledende posisjonen på markedet siden 2006, og vi vet sikkert hva du trenger som handelsmann. Forex Tester er den beste løsningen for de som setter pris på sin tid og innsats på Forex. Du finner detaljert informasjon om vårt firma her. Hvis du har spørsmål om hvordan du bruker programmet, kontroller hvordan du bruker delen på nettstedet vårt og også FAQ-delen. Forex Tester er en programvare som simulerer handel i Forex markedet, slik at du kan lære å handle profitt, skape, teste og forfinne din strategi for manuell og automatisk handel. Programvare for å kopiere handler mellom MT4-kontoer. Støtter alle meglere, har mange funksjoner som LotRisk Management, filtrering og Reverse Trading, Lifetime Support. Vel hjelpe deg å bli intelligente Money Managers og få deg inn i eliten gruppen som faktisk gjør penger trading Forex. Programvare som åpner handler i en brøkdel av et sekund med en innebygd risikostyringskalkulator. Angi forhåndsdefinert stoppfall Ta fortjenesteverdier for øyeblikkelige oppføringer. Kompatibel med Forex Tester og MT4.Download Smart Forex Tester Smart Forex Tester er et nytt originalt verktøy for å evaluere trading strategier. Tilbakeprøving utføres med 100 modelleringskvalitet: verktøyet virker bare på tick-by-tick historiske markedsdata. Ingen datainterpolering blir brukt. Smart Forex Tester kan også motta sanntids markedsdata. I denne modusen kan det generere live forex signaler. Live data er mottatt fra en Metatrader terminal via vår spesielle Expert Advisor. Alternativt kan du matte live data for 10 viktigste valutapar fra vår Forex Simulator. Historiske markedsdata av høy kvalitet for 15 hovedpar siden 2009 er tilgjengelig som månedlige. csv-filer. Alle tick-by-tick testdata er gratis. Smart Forex Tester krever et gratis abonnement på nedlasting. Smart Forex Tester-nedlastingspakken inneholder også følgende programvare: Forex Data Manager 8211 for å forberede testscenario-filer fra bulkhistorikken ved tick-data. Forex Data Recorder (Expert Advisor) 8211 for å teste på live data feed. EA sender de levende flåttene fra Metatrader. Dataopptaker mottar kryssene og videresender dem til Tester. Alle bestått kryssdata kan også lagres til fil for senere bruk i tilbakestesting. Pivot Point Analyzer (er nå integrert i testeren) 8211 bruker vår opprinnelige toppdeteksjonalgoritme for å finne markedets ekstremer det i sanntid. Signalene fra Analyzer gjør det mulig å gå inn eller ut av en handel svært nær markeder eller bunner. Et fungerende eksempel på automatisert handlingsstrategi for handlingsdag med samme algoritme er også inkludert. 14 tanker om ldquoDownload Smart Forex TesterrdquoForex Tester Publishers Beskrivelse Fra Forex Tester Software: Forex Tester 3 er en programvare som simulerer handel i forex markedet. Det er designet for deg å lære hvordan du handler lønnsomt og å skape, test forfinne strategien for manuell og automatisk handel. Test og forbedre din handelsstrategi for konsistent og økende fortjeneste. Bli trygg i din strategi, slik at du kan holde et klart hode, handle umiddelbart på handelsmuligheter og unngå feil når du handler live senere. Bli en erfaren og vellykket handelsmann på kort tid. Hvordan fungerer det Forex Tester simulerer Forex markedet med uovertruffen realisme. Du kan teste strategier og trene dine handelsferdigheter på (simulerte) års data på bare noen få timer (sanntid). Vår strategi tester fungerer med den registrerte prisbevegelsen på det virkelige Forex markedet (15 år med historiske prisdata). Som et musikkopptak, kan du hoppe fremover, pause eller hoppe rett til de interessante øyeblikkene. Du kan gå tilbake til et hvilket som helst tidspunkt i registrerte prisdata, og hvis du har lagret en test-sesjon (prosjekt) før, kan du også gjenopprette alle dine åpne handler, handelshistorikk og kontosaldo (på din simulerte meglerkonto) på dette øyeblikk av simuleringen. Statistikk viser sann ytelse: Du kan ta notater på hver handel (hold en handelstidskrift) og eksporter trade loggen din for analyse på Excel eller andre programmer. Det er ikke lenger behov for å stole på estimater, eller til og med på ønskesøkt. Amatører må stole på forutsetninger og tro på hva andre forteller dem. Profesjonelle gjør imidlertid sine beslutninger basert på fakta. Forex Tester vil levere de harde fakta om dine strategier. Hvis en strategi ikke er lønnsom, vil du finne ut det raskt med Forex Tester (i motsetning til testing i en demo-konto). Nå kan du forbedre det eller investere tid i å utvikle en annen strategi. På samme måte, hvis du har en god strategi, vil du ønske å handle så snart som mulig. Forex Tester leverer resultatene du trenger for å gjøre det med tillit. Hva er nytt i denne versjonen: Versjon 3.0.0.26 kan inkludere uspesifiserte oppdateringer, forbedringer eller feilrettinger. 0 stjerner Bli den første som omtaler dette produktet Resultater 1dash5 of 5 34Forex Tester 234 2015-10-26 07:27:26 Av Bahadur Patel Versjon: Forex Tester 2.8 Sparer tid, penger og innsats umåtelig Det er litt dyrt, men jeg hørte det de lanserer kampanjer fra tid til annen jeg bor i India og for meg 200 dollar er en stor sum penger. Jeg tenkte mye om jeg skulle kjøpe denne programvaren. Jeg bla gjennom forskjellige fora, les testimonials og så endelig besluttet å kjøpe programmet. Selv om jeg måtte spare penger i flere måneder, er jeg definitivt fornøyd med min investering fordi jeg allerede har reddet mye mer ved ikke å gå sammen med å miste strategier. Og selvfølgelig vil jeg fortsette å teste hvert system jeg finner fordi jeg har en levetidslisens for Forex Tester. 34 Mange takk til utviklerne. Programmet er impressiv34 2015-08-03 07:03:18 Av cabletrader Versjon: Forex Tester 2.8 Programmet er enkelt å bruke. Hvis du jobbet med Meta Trader, så vil du raskt forstå hvordan du arbeider med denne programvaren. Den gratis data som følger med Forex Tester er ikke så kvalitativ og har noen hull. Men da jeg importerte dataene fra min MT4, ble resultatene gode. Jeg anbefaler dette programmet til alle handelsmenn, nybegynnere og erfarne. Jeg ble overrasket da jeg skjønte hvor mye tid og penger jeg brukte på en ekte konto, da jeg bare kunne velge å teste mine strategier på denne backtestingsprogramvaren uten å miste noe. 34Vanskelig å bruke og gir misvisende resultater - beware34 2012-12-09 03:48:15 Av karmowelding Versjon: Forex Tester 2.8 Grensesnitt ser litt ut som Metatrader. Denne programvaren gir resultater som ikke svarer til de som ser i ekte handel, tro meg. Du vil bare være villedet av falske antagelser og evnen til å spille på nytt. Denne programvaren gjør ingenting for å hjelpe deg med å gjøre bedre LIVE tradingbeslutninger i sanntid. Du er bedre avhengig av papirhandel med en demo-konto. Ikke verdt prisen i det hele tatt. 34Forex Tester. 34 2010-06-14 13:11:38 Av donabeyja Versjon: Forex Tester 2.5 Jeg har brukt programvaren din i omtrent en uke nå, og jeg må si at jeg ikke vet hvordan jeg kunne leve uten det jeg har vært trading forex i over fire år. Jeg har ingenting å fortelle her Med programvaren din, ser NEI ikke frem i fremtiden i testmodus, og for å være ærlig lærte Ive mye mer om prishandling. Bare se på det. Det har vært de beste pengene jeg har brukt på programvare for (forex). ) trading Jeg er i stand til å se årlig, månedlig, ukentlig, daglig sving som deres form (bare husk å legge til nok data før startdatoen for pivotene å beregne) og det er flott. Jeg elsker bestillingsplasseringen med enkel bruk. Jeg var litt redd for å prøve det, men hvis jeg kan finne ut det, kan noen som helst. Til slutt - takk for et flott produkt 34Hvis du handler Forex, trenger du dette programmet.34 2010-01-16 16:20:49 Av wgreville Versjon: Forex Tester 2 Ser på live diagrammer og tenker på en strategi, i motsetning til å faktisk teste strategien manuelt er to forskjellige ting. Dette er det nærmeste til det virkelige livet som det er. Du må bruke denne testeren før du tester med ekte penger. Jeg vil gjerne kunne legge til noen av mine egne indikatorer uten å måtte være et programmeringsgeni. Jeg har MT4, som dette ligner på, så jeg vil gjerne legge til Mt4-indikatorer. Du må ha dette programmet til å TEST din handel. Demokontoer tar for lang tid å handle med. Du kan komprimere år med erfaring til en uke. Dette er et uvurderlig verktøy for valutahandlere.

No comments:

Post a Comment